El president de la Generalitat, Carles Puigdemont ha patit un accident de cotxe el matí d'aquest dimecres. No ha estat greu i es troba en perfecte estat ja que ell mateix ha estat l'encarregat de donar compte del sinistre a Twitter.
Puigdemont viatjava en el seu cotxe oficial per la primera via quan ha rebut l'impacte de la roda d'un camió sobre el vèrtex davanter esquerre del vehicle. Segons assenyala en el missatge el president, "una roda de camió ens ha impactat directament", però "la serenitat i preparació de la conductora dels Mossos ha evitat mals majors". És per això que el cap del Govern l'ha felicitat: "Bon treball!".
Segons han explicat fonts del Govern, l'incident s'ha produït cap a les 8.45 hores a l'altura de Sant Celoni , quan el vehicle oficial amb el president transitava per l'autopista AP-7 des de Girona, on resideix Puigdemont, cap al Palau de la Generalitat . Pel que sembla, un camió que circulava en el sentit contrari ha patit una punxada en una roda que ha sortit disparada fins al punt de creuar la mitjana de la carretera cap al carril en què circulava el president.
La "maniobra hàbil" de la conductora dels Mossos ha evitat que es produïssin danys majors, tal com ha relatat el cap del Govern a la xarxa social. I tant la conductora, com Puigdemont i els agents de seguretat que l'acompanyen estan bé. La comitiva s'ha hagut d'aturar en una estació de servei on Pugdemont ha pres la imatge de l'estat del vehicle. Sembla ser doncs que tenim president per a temps a pesar que els feixistes li tinguin molt odi.