Dilluns, 25 abril 2016 11:50

El "Vermut Casteller i "El Crack Casteller" s'incorporen a la marca "Castells"

Escrit per

El hall del Teatre Tarragona, a la rambla Nova de la capital del Tarragonès, va acollir aquest dissabte la presentació de l'etiqueta del nou "Vermut Casteller", a més del primer tast d'aquesta beguda de Vermuts Miró. Durant l'acte, presidit per la tintenta d'alcalde de Cultura de l'ajuntament de Tarragona, Begoña Floría, el president de la Coordinadora de Colles Castelleres de Catalunya, Jordi Grau, i el director de Vermuts Miró, Carles Prats, s'ha destapat el disseny guanyador del concurs per l'etiqueta de l'ampolla, obra de Clara Elías, entre més de 100 propostes rebudes. Com a recompensa, Elías s'ha endut un premi econòmic de 300 euros i el seu pes, un total de 53 quilos, en ampolles de vermut.

A més, l'acte també ha servit per presentar el nou joc de taula "El Crack Casteller", amb 900 preguntes que permeten mesurar els coneixements castellers de cadascú. El joc s'ha finançat mitjançant una campanya de micromecenatge i el suport del Complex Petroquímic de Repsol a Tarragona. L'acte ha aplegat unes 120 persones, inclosos representants de les colles de Tarragona, Reus i Vila-seca.

Tant el "Vermut Casteller" com "El Crack Casteller" són productes llicenciats de la marca "Castells. Colles Castelleres de Catalunya". Això vol dir que una part dels ingressos generats per les vendes d'aquests productes reverteixen directament en el món casteller. Tots dos productes estan ja a la venda.

Darrera modificació el Dilluns, 25 abril 2016 11:57
Josep Maria Castells

27 anys.Emprenedor. Comunicador. Escriptor. Activista sociocultural. Filàntrop. Futurista. Fundador del portal web 'El Mercadal' , amb més de 8 anys d'experiència en el apassionant món del periodisme. Amb més de 130 artícles publicats a la premsa de Lleida desde 2009, porto anys intensos dedicats a la creació d'artícles d'opinió d'alta creativitat, he col·laborat amb més de 15 mitjans de comunicació de paper i digitals. He col·laborat en una desena de ràdios. També col·laboro en diversos programes de televisió amb els meus tuits.

També és Top30 Influencer a Klout de Lleida i un dels activistes culturals i socials més importants present i actiu a les xarxes socials, on aposto per aportar artícles reflexius que aportin coses positives a la nostra societat. El meu lema a la vida és "els defectes et fan real".

www.elmercadal.cat

Deixa un comentari

Asegura't que has escrit tota la informació requerida, indicada amb un asterisc (*). No es permet el codi HTML.

 

 

 

 

Director i fundador:
Josep Maria Castells i Benabarre