SEGUIU-NOS

Actualitzat 12:04 PM CET, Mar 19, 2018

Convergència assegura que els partits espanyols “centren l’atenció en la despesa electoral per no parlar del seu fracàs polític”

El vicesecretari general d’Estratègia de CDC, Francesc Homs, va participar en la Fira de Sant Isidre de Solsona

El vicesecretari general d'Estratègia de Convergència Democràtica de Catalunya (CDC), Francesc Homs, va anar a la Fira de Sant Isidre de Solsona on ha criticat que “els partits espanyols centrin l’atenció en el debat sobre la reducció de la despesa electoral per no parlar del seu fracàs polític ni de les conseqüències polítiques i econòmiques de tornar a convocar eleccions”. En aquest sentit, i en relació a la despesa electoral, ha destacat que, “es tracta d’un debat necessari i tots els partits s’han de comprometre a reduir la despesa en campanyes electorals”.

Ha recordat també que quan encara no hi havia govern a Catalunya “els polítics espanyols asseguraven que fer eleccions sovint era una catàstrofe, i ara ells han batut tots els rècords”. Ha assegurat que “la política catalana ha demostrat, una vegada més, que té més capacitat de projecte i de gestionar la complexitat”.

El dirigent convergent ha explicat que el partit reduirà la despesa de la campanya del juny un 30% respecte a la campanya del 20D, “que ja era un 40% menor en relació a les anteriors eleccions”. Ha afegit que “la campanya la farem amb allò que tenim a l’abast: la gent de Convergència”.

Homs ha fet aquestes declaracions durant la visita a la Fira de Sant Isidre de Solsona de la qual ha remarcat que és una fira de referència a la comarca, “és una oportunitat per prendre el pols de la gent i d’allò que preocupa a la ciutadania”.

Josep Maria Castells

27 anys.Emprenedor. Comunicador. Escriptor. Activista sociocultural. Filàntrop. Futurista. Fundador del portal web 'El Mercadal' , amb més de 8 anys d'experiència en el apassionant món del periodisme. Amb més de 130 artícles publicats a la premsa de Lleida desde 2009, porto anys intensos dedicats a la creació d'artícles d'opinió d'alta creativitat, he col·laborat amb més de 15 mitjans de comunicació de paper i digitals. He col·laborat en una desena de ràdios. També col·laboro en diversos programes de televisió amb els meus tuits.

També és Top30 Influencer a Klout de Lleida i un dels activistes culturals i socials més importants present i actiu a les xarxes socials, on aposto per aportar artícles reflexius que aportin coses positives a la nostra societat. El meu lema a la vida és "els defectes et fan real".

Lloc Web: www.elmercadal.cat